21 Kasım 2011 Pazartesi

Kağıt - Hızlı – Bırakmak - Melih Togay


Kağıt - Hızlı – Bırakmak
 1)Kağıt: Yazı yazmak , kitap yada dergi basmak , icine öteberi sarmak gibi işlerde kullanılan çeşitli bitkisel maddedir.
2)Hızlı: Çabuk ,süratli ,seri,güc kullanarak, siddetle , ivedi , cabuk olarak.
3)Bırakmak: Elde bulunan birseyi tutmaz olmak.



Yoğunlastıgım kavramlar bırakmak ve kagıt oldu. Kagıt kavramını bırakmakla bagdastırarak kagıttan bir ucak ucurmayı denedim.  Hızlı anlamı ise ucagı kagıt halinden ucak haline getirmek onu düşünmek ve onu ucurmada kullandım. Ucurma olayını birde bırakmak kavramında kullanmaya calıstım. Elimden geldigince görsel olarak güzel ve bi okadarda basit halde cekmeye calıstım. Kavramlar birbirine bagdasmasada bir sekilde bunu yansıtabilcegim tek yolda bu sayılırdı. Kagıttan ucagı daha sonra normal bir eski savas ucagı fotografı ekleyerek onunlada bütünleştirdim. Uçagı konu almamdaki sebep hızlı gidiyor olması , Ucagın kendini havada bırakıyor  olması , ve kagıttan da yapılabiliyor olması .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder