22 Kasım 2011 Salı

Anahtar-Sıcak-Alışmak - Betül Çekiciler

Video linktedir.




ANAHTAR-ALIŞMAK-SICAKLIK

Psikolojik bir bunalıma girmiş bir kız var,bunalımda olmasının sebebi çok sevdiği adamın onu terk etmesi.

Deniz kenarında bir bankta otururken sevdiği adamın ona verdiği ANAHTAR’lı kolyeyi elinde tutuyor,sevdiği adamı düşünüyor.Düşünceleri çok karmaşık , zaten mimiklerinden de anlaşılıyor.

Bir yandan adamı seviyor ve geri istiyor,diğer yandan ise ona çok kızgın .

Elindeki anahtarlı kolyeye bakıyor ve onu düşünüyor.

Arada sırada etrafına bakıyor onu görmek istiyor yada istemiyor kendi de bilmiyor,

Adamın onu terkedişine bir türlü alışamıyor.

Kız ne yapacağını bilmiyor hayattan kopmuş bir şekilde oturuyor boş boş düşünüyor ve boş gözlerle etrafa bakınıyor .

Ve aniden yanında biri beliriyor.

Bir adam.. göz göze geliyorlar ama kız gözlerini ondan kaçırıyor.

Adam kızın yanına oturuyor,fakat adamın başı gözükmüyor.

Adam kızın omzuna elini uzatıyor kendine çekmek istiyor ama kız ondan kaçıyor.
Adam bir kez daha kızın omzuna elini uzatıyor ve bir kez daha kızı kendine çekmeye çalışıyor ..fakat kız yine yanaşmıyor , adama ALIŞAMIYOR..

Adam vazgeçmeden tekrar kızı kendine çekiyor .. ve bir kez daha.

En sonunda kız adama alışıyor ve başını omzuna yaslıyor..

Böylece renksiz ve durgun olan psikolojilerine bir anda renk katılıyor aralarında bir SICAKLIK oluşuyor ve adam kamerada gözüküyor..

Kızın sevdiği adam kızın yanında oturuyor..

Ve kız sevdiği adamı affediyor..

Son sahnede adam kızın elindeki ANAHTARLI kolyeye bakıp kızın elinden tutarak kapatıyor ve kıza kalbinin ANAHTARI’nın kendisi olduğunu hissettiriyor..



NOT:
Zeynep hocam , bu ödevi hazırlarken 3 konu belirledim.Ama son kez 4.bir konu belirleyip onu çekmeye karar verdim.Çevremdeki insanlar ve sizden aldığım direktifleri göz önünde bulundurdum ve böyle bir çalışma elde ettim.En son sizinle konuştuğumda bana alışmak kelimesini göz önünde bulundur demiştiniz en çok ona ağırlık verdim ve 3 kelimeyi birden kullanmaya çalıştım.Umarım başarılı olmuşumdur..


BETÜL ÇEKİCİLER
FOTOĞRAFÇILIK VE KAMERAMANLIK

1 yorum: