22 Kasım 2011 Salı

Eren YILAN Hızlı-Ateş-Saklanmak








3 KAVRAM    HIZLI-ATEŞ-SAKLANMAK

Hızlı: Çabuk , seri, süratli.

Ateş: Yanıcı cisimlerin tutuşmasıyla beliren ısı ve ışık. Tutuşmuş olan cisim. Mecaz anlamda coşkunluk, hırs, öfke, hınç, büyük üzüntü, acı olarak da kullanılır.

Saklanmak: Kendi kendini gizlemek, gizli tutulmak, Mecaz anlamda kaçmak,

Hızlı kavramını, zamanla ve kırılmış bir saat objesiyle verdim. Zamanın hızından yakınan ve çaresiz bir karakterle anlattım.

Ateş
i, öfkeyle ifade ettim. Karakterin hızlı akan zamanın önüne geçememesinden kaynaklanan öfkesini anlattım. Bu öfkesini bastıramadığını, alkol ve sigara gibi objelerle belli ettim.

Saklanma
yı da fotoğraftaki adamın yalnızlığı ile ve kağıda yazdığı metinle (I’m shouldn't be in here…) anlatmaya çalıştım. Kendini karanlık bir odaya hapsetmiş, karamsar, içine kapanık ve yapmak istediklerini yapamadığı için öfkeyle karışık üzgün ve düşünceli bir halde verdim. Elindeki kağıda burada olmamalıyım yazmasının sebebi ise yine yapmak isteyip yapamadıklarından ötürüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder